mandag 24. september 2012

Pause....på ubestemt tid

Denne sommeren og høsten har vært ganske så strevsom på mer enn en måte, så nå takker jeg for meg på denne bloggen for en liten stund....eller en lang stund...det vil tid, krefter, motivasjon og humør vise. 

Takk til alle dere som har fulgt meg gjennom 3 år, kommet med fine kommentarer og hyggelige hilsener. Det har gjort meg så glad, så glad!!

Dere som vil følge meg og glimt fra hverdagen vår videre, kan finne meg på Instagram under navnet vingesus_julebrus. 

Du kan også følge meg på F O T O B L O G G E N min - der kommer jeg til å legge ut bilder mer hyppig. Jeg setter enormt pris på å få en kommentar der inne. Akkurat nå kan du se bilder fra helgeturen vår til Köln på fotobloggen. 

Ønsker dere en fin høst - og så håper jeg vi sees på Instagram/Instagrid eller på Eikangerfoto

Kristin



15 kommentarer:

  1. Håper krefter og motivasjon kommer tilbake når det gjelder bloggingen, for du vil bli savnet... Du er en av de aller første jeg ble kjent med her inne i bloggeverdenen...

    Krysser fingrene for at du kommer tilbake.
    Du er bare superskjønn og har en utrolig nydelig blogg! En av mine favoritter:-)

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Håper kreftene kommer tilbake! Jeg skal sjekke ut fotobloggen :) klem

    SvarSlett
  3. Det blir et savn! Men følger deg videre i andre kanaler Kristin.
    Varme tanker fra Kjersti

    SvarSlett
  4. jeg kommer til å savne deg! men følger med videre på instagram og fotobloggen.

    min blogg har vært mer eller mindre i dvale siden før sommeren. håper jeg får rusket liv igjen i den snart.

    og du, fint bilde! Casa Giulietta?

    SvarSlett
  5. Ha en fin pause!
    Jeg følger deg videre på Instagram i hvert fall :)
    Er ikke så aktiv på blogg selv lenger..

    Klem

    SvarSlett
  6. Ha en god pause da, og så håper jeg du kommer tilbake igjen!

    SvarSlett
  7. Kommer til å savne bloggen din. Den var alltid et lyspunkt å kikke innom. Mange gode tips og ideer og ikke minst koselig å lese.
    Men,håper kreftene og motivasjonen til å blogge videre dukker oppigjen. I mellomtiden,samle krefter,slapp av og ta dagene som kommer.
    Kommer til å følge deg via fotoblogg og instagram :) Vakre bilder begge steder.
    Ha en god pause.

    Varme klemmer

    SvarSlett
  8. Det blir et savn ja! Denne bloggen er så fin, men jeg følger deg videre i fotobloggen din. Du er en fantastisk dyktig fotograf! Håper det går bra med din far (jeg minnes du fortalte om hans sykdom før sommeren) og at din helse bedrer seg også.

    SvarSlett
  9. Kjære, Kristin! Eg skjønne deg godt, men du vil bli savna...livet har da med å ta uventa og brå vendinga- når ein minst vente da..ønske deg alt godt framøve :)

    Mange gode klemma te deg!!

    Klem frå Christine

    SvarSlett
  10. Take your time and welcome back when you are ready.

    SvarSlett
  11. Ønsker deg alt godt så lenge... Jeg følger med på instagram:)
    Stor klem

    SvarSlett
  12. Hei, kommer til å savne oppdateringer fra deg, men ta vare på deg selv og kom tilbake når/ hvis du er klar for det. Alt til sin tid. Følger deg videre på fotoblogg og Instagram. Alltid inspirerende å følge med på bildene dine!

    Klem fra Elin K

    SvarSlett
  13. Fant akkuratt bloggen din. Flotte bilder og ser frem til å følge deg videre

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge igjen en kommentar her hos meg. Det setter jeg stor pris på! ♥ Dersom du lurer på noe, send gjerne en mail.

Related Posts with Thumbnails